Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Μερικές φορές πιστεύω ότι οι πελάτες έχουν την εντύπωση ότι μας αρέσει να τους πηγαίνουμε κόντρα ή ότι θέλουμε το κακό τους, απλώς για να σας λέμε κάτι πάει να πει ότι κάτι παραπάνω ξέρουμε.Για να το καταλάβετε καλύτερα θα παραθέσω κάποια συμβάντα.

Το μόνιμο μας πρόβλημα όταν δούλευα στη Μύκονο ήταν οι αέρηδες, έτσι λοιπόν είχαμε μια βεράντα στο εστιατόριο του ξενοδοχείου όπου εργαζόμουν που τις συγκεκριμένες μέρες δεν την ανοίγαμε και ο λόγος ήταν ότι δεν έμενε πάνω στο τραπέζι τίποτα από τον αέρα μερικές φορές ίσως να έπαιρνε και τον πελάτη.Έρχεται λοιπόν ο ευγενικός πελάτης και ζητάει να του ετοιμάσουμε τραπέζι από εκείνη τη μεριά και προσπαθούμε να του εξηγήσουμε 2 άτομα τους λόγους που δεν γίνεται.Ε λοιπόν ο τύπος άρχισε να φωνάζει και ότι θα πάει στον διευθυντή έτσι λοιπόν και εμείς του ετοιμάσαμε το τραπέζι, όμως μετά από 20' έρχεται προς το μέρος μου και ζητάει να αλλάξει τραπέζι γιατί φυσάει πολύ και έχει φύγει το φαγητό του από το τραπέζι, τον κοιτάω και του λέω ότι αυτό ακριβώς εννοούσαμε και εμείς αλλά νόμιζε ότι απλά βαριόμασταν να τον εξυπηρετήσουμε.


Ένα ακόμα περιστατικό συνέβη πάλι στο ίδιο ξενοδοχείο όταν 2 κυρίες με προχωρημένη ηλικία αποφάσισαν να κάτσουν σε ένα συγκεκριμένο σημείο που ο φωτισμός δεν ήταν πολύ καλός και υποθέσαμε ότι δεν θα μπορούν να διαβάσουν το μενού.Φυσικά ήταν ανένδοτες να αλλάξουν τραπέζι και μετά από λίγο μου ζήτησαν πολύ απλά να τις διαβάσω τον κατάλογο.Ε δεν γίνεται να κάνω και απαγγελία πολλά θέλανε.Ήταν η στιγμή όμως που ο φίλος μου ο Αποστόλης βρήκε μια λύση να τους δίνουμε ένα καπέλο με ενσωματωμένο λαμπάκι όπως φοράνε οι ανθρακωρύχοι!!!!!!Γενικώς ο Αποστόλης  έχει κάνει πολλές τέτοιες ανακαλύψεις αλλά θα σας τις πω μια άλλη φορά.


Το θέμα μας είναι ότι όταν ο σερβιτόρος σας συμβουλεύει να τον ακούτε κάτι παραπάνω ξέρει από εσάς.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου