Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Διακοποδάνειο!!!!!!!

Ποτέ δεν περίμενα ότι οταν σπούδαζα τουριστικές επιχειρήσεις και δούλευα παράλληλα στο τμήμα της εστίασης ότι θα αποκόμιζα τόσες εμπειρίες από τους αγαπημένους και αξιολάτρευτους πελάτες!!!
Κάποιος πελάτης μπορεί να χαρακτηρήσει τον/την σερβιτότο/α αγενής και ξυνό, το θέμα είναι ότι ο ίδιος δεν εχει προσέξει ποτέ το πρόσωπο του και τη συμπεριφορά του απέναντι στον υπάλληλο.Δεν μπορείς να περιμένεις απο τον σερβιτόρο να σου κάνει χαρουλες όταν εσύ πελάτη έχεις κατεβασμένο πρόσωπο και είσαι στραβωμένος από την ώρα που πάτησες το πόδι σου στο εστιατόριο, κάτι τέτοιο ζούσα όταν δούλευα στη Μύκονο σε ένα πολύ καλό ξενοδοχείο.Ερχόντουσαν οι πελάτες για διακοπές και όπως ήταν δυσικό περιμέναμε να είναι χαλαροι και ευδιάθετοι λόγω διακοπών και όμως είχανε νεύρα με όλα από το δωμάτιο μέχρι και το μαχαιροπίρουνο τους έτσι λοιπόν και εμείς αρχίσαμε να πιστεύουμε ότι ήταν πελάτες με διακοποδάνειο, δηλαδή η πηγή των νεύρων τους ήταν ότι ήδη σκεφτόνταουσαν πως θα το ξεπληρώσουν οπότε η μόνη τους χαρά ήταν πως να σπάσουμε τα νεύρα των υπαλλήλων,  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου