Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012



ΚΑΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΠΟΥΝΕ


Το ξέρω ότι έλεψα πολύ καιρό αλλά λίγο η επιστροφή πάλι στο σπίτι λίγο η δουλειά εξαφανίστηκα, θα επανορθώσω όμως για όλο αυτό το διάστημα αγαπητοί μου αναγνώστες.
Σήμερα θα ήθελα να αναφερθώ για εκείνες τις κακές συνήθειες που έχετε αξιαγάπητα πελατάκια μου και πρέπει σιγά σιγά να τις σταματήσετε για να μπορέσουμε να συνεργαστούμε καλύτερα. Θέλω εδώ και πάρα πολύ καιρό να ρωτήσω κάτι τα αγαπημένα μου πελατάκια!!! Πώς είναι δυνατόν όταν υπάρχουν 10 καθαρά τραπέζια να πηγαίνετε στο βρώμικο? Είναι η αύρα του? Προχθές στη δουλειά ήρθαν 2 κυρίες και φυσικά κάθισαν σε ένα βρώμικο ενώ να σημειώσω είχα άλλα 15 καθαρά, πάω λοιπόν μαζεύω τα βρώμικα και πάω να φέρω καθαρά κουβέρ, την ώρα που επιστρέφω όμως στο τραπέζι τις βλέπω ότι έχουν πάει στο μπροστινό τραπέζι σο οποίο μόλις είχανε σηκωθεί οι προηγούμενοι πελάτες και φυσικά ήθελε και αυτό μάζεμα. Χαμογελάω και ξανακάνω την διαδικασία, αλλά μόλις κατευθύνομαι με τα καθαρά κουβέρ στο τραπέζι τις βλέπω ότι αλλάξανε και πήγανε στο μπροστινό το οποίο ήθελε καθάρισμα γιατί επίσης μόλις είχαν φύγει οι πελάτες, κατευθύνομαι λοιπόν προς το τραπέζι τους και τις ρωτάω με όλο χαμόγελο ‘’εντάξει αποφασίσαμε?’ ’και μου λένε μες στη χαρά ‘’όχι εδώ θα κάτσουμε’’ και η απάντηση μου ήταν ‘’είμαι σίγουρη αφού δεν έχω άλλο βρώμικο τραπέζι’’.
Δεν  ξέρω πώς να σας το πω για να το καταλάβετε αλλά είναι πολύ ενοχλητικό και ειδικά όταν έχουμε δουλειά και εσείς είσαστε αναποφάσιστοι. Το επόμενο στάδιο είναι να νευριάσουμε και εσείς να πείτε ότι είμαστε αγενείς, σκεφτείτε το λίγο πριν το πείτε και αν εσάς δε θα σας πείραζε ε τότε μάλλον κάνετε λάθος δουλειά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου