Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

Το πρόβλημα με τους πελάτες πολλές φορές είναι ότι ζητάνε πράγματα χωρίς να βλέπουν ότι τα έχουν ήδη μπροστά τους. Είμαι λοιπόν μια μέρα στη δουλειά και ο πελάτης μου ζητάει με άσχημο τρόπο τασάκι και ότι είναι απαράδεκτο ότι δεν υπάρχει ήδη στο τραπέζι ε τότε λοιπόν με χαρά του λέω ότι τασάκι έχετε στο τραπέζι αλλά από ότι βλέπω προτιμήσατε να βάλετε τα δημητριακά σας.Δεν μπορώ να σας περιγράψω την έκφραση τουπαρά μόνο ότι έγινε κατακόκκινος από ντροπή και φυσικά η ικανοποίηση μου ήταν τεράστεια εκείνη τη στιγμή.Γι' αυτό λοικπόν σας παρακαλώ να είσαστε προσεκτική όταν ζητάτε κάτι............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου