Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013



Γιορτές  ήταν και πέρασαν


Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους σας!!!!!!Αυτό ήταν πέρασε πια η περίοδος των γιορτών και ήρθε πια η ώρα να ξεκουραστούμε λίγο γιατί να σας πω την μαύρη μου αλήθεια αυτές οι 2,5 εβδομάδες ήταν ένα μαρτύριο, όχι τόσο από τον όγκο της δουλειάς άλλωστε το περιμέναμε να γίνει ‘’μακελειό’’ ,αλλά από τους ιδιόρρυθμους αγαπημένους πελάτες μας!!!!
Εννοείται ότι κατά την περίοδο των Χριστουγέννων όλοι οι άνθρωποι έχουν μια πιο χαρούμενη διάθεση και η αγάπη πλημμυρίζει τον κόσμο. Ως δια μαγείας όμως όλο αυτό εξαφανίζεται όταν θα επισκεφτούν κάποιο εστιατόριο και θυμούνται τους παλιούς κακούς τους τρόπους!!!!Είναι απόλυτα φυσιολογικό κατά τη γνώμη τους να έρθουν όλοι μαζί και φυσικά να εξυπηρετηθούν πρώτοι.
Ας θυμηθούμε λοιπόν μερικά ωραία χριστουγεννιάτικα περιστατικά.
Από τη 13.00 που άνοιγε το μαγαζί ο κόσμος έμπαινε ασταμάτητα και φυσικά αυτό είναι πάρα πολύ καλό αλλά παιδιά να έχετε και κατανόηση δεν βλάπτει. Φεύγουν λοιπόν 5 τραπέζια  και τρέχουμε εμείς να τα καθαρίσουμε και να τα ετοιμάσουμε, στην πορεία όμως έρχονται και οι πελάτες και όπως είναι φυσικό παίρνουμε παραγγελία με σειρά προτεραιότητας , πάω λοιπόν και στο τρίτο κατά σειρά τραπέζι να τους ρωτήσω αν είναι έτοιμοι για να πάρω την παραγγελία και εκείνη η χρυσή ευγενική γυναίκα μου λέει «ΕΔΩ ΚΑΙ ΩΡΑ» απαντάω μάλιστα και πάω να τοποθετήσω τα ποτήρια που κουβαλούσα στο πάσο. Φυσικά δεν υπήρχε καμιά περίπτωση να πάω να πάρω την παραγγελία γατί η απάντηση που της άξιζε θα έπρεπε να ήταν «χίλια συγνώμη που δεν ήρθα κατευθείαν αλλά ήμουν έπινα καφέ και κάπνιζα». Η «κυρία» ήταν απλώς γαϊδούρα  γιατί έχω την εντύπωση ότι έχει μάτια και βλέπει πολλά μπράβο της πάντως για την ¨καλή συμπεριφορά της¨.
Το ζητούμενο αυτές τις δύσκολες μέρες θέλουμε να εξυπηρετήσουμε τους πάντες όσο γίνεται για να είναι όλοι ευχαριστημένοι. Αυτό λοιπόν σημαίνει πως όταν είσαστε 2 άτομα και επιμένετε να καθίσετε σε τραπέζι που είναι για 4 και παραπάνω άτομα δεν μας βοηθάτε ιδιαιτέρως. Φυσικά υπήρχε και η άλλη περίπτωση όταν σας βάζαμε ε ένα τραπέζι και μας λέγατε αν μπορείτε να κάτσετε στο διπλανό που φυσικά δεν είχαμε προλάβει να καθαρίσουμε!!!!! Κάτι τέτοιο όμως γινόταν συνέχεια και πραγματικά όλοι απορούσαμε ότι είναι το ακριβώς διπλανό τραπέζι πια η διαφορά;
Σήμερα επίσης έχω μα κάνω μια μεγάλη ανακοίνωση Ο ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ TOUCHSCREEN  όσο απίστευτο και να σας ακούγεται. Ενώ ρωτάω τι θέλετε να παραγγείλετε αρχίζετε και λέτε αυτό αυτό και αυτό και δείχνετε τον κατάλογο και απαντάω α το λαυράκι θέλετε και μου λέτε όχι το αρνάκι θέλω, και γιατί δεν το λες χριστιανέ μου και μου δείχνεις άλλο; Αν σου φέρω εγώ το λαυράκι ποιος θα φταίει; Μα φυσικά εγώ, γι αυτό λοιπόν καλύτερα να μας λέτε τι θέλετε. Τώρα που το θυμήθηκα όμως θα ήθελα να σας πω ότι δεν χρειάζεται όταν παραγγέλνετε να μας λέτε όλη την περιγραφή του πιάτου, ξέρουμε τι θέλετε από την πρώτη λέξη.  
Στο εστιατόριο που εργάζομαι αυτή τη στιγμή την παραγγελία δεν τη γράφουμε απλώς την απομνημονεύουμε και μετά πηγαίνουμε στο μηχάνημα (micros) και δίνουμε την παραγγελία στην κουζίνα. Η μόνιμη σας ερώτηση θα τα θυμάσαι; Ναι τους απαντάω και μετά μου λένε να τα γράψω καλύτερα επειδή είναι πολλά ε τότε μπορείτε να μου πείτε τι δεν θέλετε καλύτερα και φυσικά το αποτέλεσμα είναι να θέλουν 4 πράγματα.  Είναι όμως κάτι που το ακούμε από εσάς όλη μέρα και η απάντηση  μας πια είναι «όχι το κάνουμε για πλάκα να σας ρωτάμε εμείς θα σας φέρουμε ότι θέλουμε»
Αρχίζω και αναρωτιέμαι αν όντως διαβάζετε τον κατάλογο γιατί όταν έρχομαι για να πάρω την παραγγελία αρχίζετε και με ρωτάτε την τάδε σαλάτα την έχετε ή το τάδε πιάτο; Όχι έχουμε αλλάξει κατάλογο και τότε δυσανασχετείτε. Αρχίζετε και λέτε μα γιατί ήταν το αγαπημένο μου πιάτο για αυτό ερχόμαστε συνέχεια. Εκείνη τη στιγμή πιστεύω ότι με κοροϊδεύετε γιατί ο κατάλογος έχει 5 μήνες που άλλαξε οπότε αυτό σημαίνει ότι είχατε έρθει μια φορά μόνο.
Το σημείο που μας αρέσει αρκετά όλους είναι κάποιες ιδιαίτερες ερωτήσεις που μας κάνετε.
·         Τα ζυμαρικά ολικής άλεσης που έχετε είναι  spaghetti ή κοφτά;(Στην ουσία αυτή είναι πολύ λογική ερώτηση μετά μας τα χαλάτε)
·         Είναι κοφτά
·         Πόσο κοφτά;(πάω να τα μετρήσω)

·         Θέλω πατάτες με γραβιέρα αλλά τι είναι η γραβιέρα;(τα σχόλια δικά σας)



Γενικότερα τέτοιες μέρες ακούμε πολλά και όπως λέει και η Τσέρυ μας τεντώνετε, το πνεύμα των Χριστουγέννων μην το αφήνετε έξω πριν μπείτε στο εστιατόριο γιατί και εμείς άνθρωποι είμαστε και κάποιες φορές ξεπερνάτε τα όρια και δεν  μπορούμε να σας απαντάμε όπως θα έπρεπε.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τους πελάτες που έδειξαν τρομερή κατανόηση σε τυχόν καθυστερήσεις ή σε πιάτα που ξεχάσαμε να τα παραγγείλουμε (είπαμε άνθρωποι είμαστε και μετά από 5 ώρες πίεσης να δω εσείς πως θα ήσασταν).
Υ.Γ. Αυτό το πνεύμα των Χριστουγέννων καλύτερα να το διατηρείτε όλο το χρόνο.

1 σχόλιο:

  1. Χαχαχαχαχαχαχα.Συγνώμη που γελάω με τον "πόνο" σου αλλά εγώ που τα βλέπω από έξω είναι απλά ξεκαρδιστικά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή